reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Plesník

Ján Plesník

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Absolvent Slovenskej vysokej školy technickej v Bratislave, bývam vo Zvolene. Profesijne sa venujem odbornej expertnej činnosti v oblasti zelenej infraštruktúry a vykonávaním analýz využiteľnosti odpadov v procese obehovej ekonomiky pre tvorbu nových výrobkov zo zhodnotených odpadov. Celý svoj život som zasvätil boju za práva a postavenie živnostníkov a malých podnikateľov. Od roku 1993 som členom Živnostenského spoločenstva mesta Zvolen. V roku 2009 sa stal členom Slovenskej živnostenskej komory a od roku 2015 som jej predsedom. Zároveň som zakladajúcim členom Národnej recyklačnej agentúry. Získal som viaceré ocenenia, medzi ktoré patria Zlatý mravec 2015 a Národná podnikateľská cena za životné prostredie 2017.Podpredseda strany SOLIDARITA - Hnutie pracujúcej chudoby Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Kto pomôže živnostníkom? Pre koho nebudeme priesvitní?

Ján Plesník

Politika Kto pomôže živnostníkom? Pre koho nebudeme priesvitní?

Nám živnostníkom doteraz nikto nepomohol. Na vlastnej koži som si overil, že nemáme oporu v súčasných politikoch. Možno nerozumejú našim potrebám. Zrejme preto, že rozumejú potrebám niekoho iného a my živnostníci ich moc nezaujíma

  • 14. nov 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 587x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu